Kun for medlemmer:
Spar på alt
Alltid gratis frakt
Spar mer med BonusCash
Kun for medlemmer:
Spar på alt
Alltid gratis frakt
Spar mer med BonusCash

KUNDESERVICE

OBS! Luxplus samarbeider IKKE med tjenester som tilbyr oppsigelse av medlemskap - f.eks. bymetis.no og xpendy.com. Hvis du bruker en ekstern tjeneste for å si opp medlemskapet ditt, risikerer du at den samme tjenesten vil belaste deg et gebyr i etterkant.
Hvis du vil si opp medlemskapet ditt, kan du gjøre det enkelt og gratis ved å følge denne lenken.

Levering

Medlemskap

Kontakt oss

Bestilling og betaling

BonusCash

Produkter

Retur og reklamasjon

Ofte stilte spørsmål

Levering

I e-posten med utsendelsesbekreftelsen finner du en sporingslenke. Lenken tar deg direkte til distributørens side som inneholder informasjon om leveringen din.

Det kan ta opptil 24 timer (man-fre) før sporingen er oppdatert fra du mottok fraktbekreftelsen.

Du vil automatisk motta en e-post fra Helthjem eller Bring når pakken er klar til henting. Hvis du har oppgitt mobiltelefonnummeret ditt ved bestilling, vil du også motta en SMS.

I din ordrebekreftelse fra Luxplus kan du se sporingsnummeret ditt/Track & Trace nummer. Du kan sette inn dette nummeret og se statusen på pakken din hos Helthjem via denne lenken: https://helthjem.no/sporing og via Bring via denne lenken: https://www.bring.no/tjenester/spore Sporingen oppdaterer seg først når pakken har fått sin første scan i på terminal i Norge, det er helt normalt at dette tar et par virkedager.


Ja, som medlem får du alltid gratis frakt når du bestiller med Helthjem hjemmelevering. Vi tilbyr også levering til et hentested med Helthjem eller Bring og hjemmelevering med Bring.

For ikke-medlemmer starter fraktprisen ved 109 NOK. 


Forventet leveringstid er 3-6 virkedager (lørdag og søndag + helligdager er ikke virkedager).


Du kan velge å få pakken din levert med Helthjem eller Bring.

Helthjem:
Du kan velge å pakken levert med Helthjem hjemmelevering eller til et Helthjem hentested.
Dersom det ikke er dekning for hjemmelevering, ikke anses som trygt eller pakken er for stor og måler mer enn 35 x 25 x 12 cm, vil pakken leveres til et hentested i samarbeid med enten Helthjem eller PostNord. Ved stor pågang hos transportør kan pakken likevel leveres til postkontor. Du får en melding på SMS eller e-post om hvilket utleveringssted pakken er levert til.

Bring:
Du kan velge å pakken levert med Bring hjemmelevering eller til et Bring hentested.

Når du har mottatt pakken, er det viktig at du umiddelbart kontrollerer at ingen av varene har blitt skadet under transporten, og tar kontakt med oss innen 7 dager, slik at vi kan melde dette videre til fraktfirmaet. Du må også kontrollere at varene du har mottatt stemmer overens med det som står i ordrebekreftelsen. 

Hvis du allerede kan se skader på selve pakken, eller hvis pakken er forseglet med pakketeip fra fraktfirmaet, anbefaler vi at du nekter å ta imot pakken. Så snart pakken er returnert til oss, kan vi sende en ny pakke til deg. Hvis du først etter at du har mottatt pakken oppdager at en vare har blitt skadet under transporten, eller at det du har mottatt ikke stemmer med det du har bestilt, bør du kontakte oss med en gang. Send oss en kort beskrivelse av problemet og legg ved bilder av innholdet og pakken fra flere vinkler. På minst ett av bildene må pakketiketten være synlig. 

Kast aldri deler av emballasjen, da vårt logistikkteam og fraktfirmaet må ha mulighet for å undersøke saken.

Medlemskap

Hvis du ikke lenger ønsker å være medlem av Luxplus, logger du inn på www.luxplus.no med e-postadressen og passordet ditt og velger "Min konto" øverst til høyre på siden. Klikk deretter på "Mitt medlemskap", og du kan si opp abonnementet.
Du kan ikke si opp medlemskapet ved å avvise eller kansellere betalingen. Ved betalte og/eller forfalte fakturaer forbeholder Luxplus seg retten til å bruke samarbeidspartnere (f.eks. inkassobyråer) til innkreving.
Vær oppmerksom på at hvis du har en pågående bestilling, kan medlemskapet ikke sies opp før bestillingen er sendt. Dette skjer vanligvis innen 24 timer. Prøv igjen når bestillingen din er sendt fra lageret vårt.
Luxplus er et unikt konsept med mange fordeler. Som medlem sparer du opptil 80 % på over 5000 produkter og får tilgang til å handle alt fra eksklusive merker til kjente hverdagsprodukter. På en gjennomsnittsordre kan du spare over 300 NOK, så medlemskapet er raskt tjent inn igjen. Ved å velge Luxplus' medlemspriser oppretter du automatisk et medlemskap ved din første bestilling.
Du oppretter et medlemskap hos oss ved å gjennomføre din første bestilling til medlemspris. Da blir du automatisk medlem.

Nei, du kan ikke bruke "Beløp spart" som vises på kontoen din. Dette reflekterer beløpet du har spart ved å være medlem hos Luxplus.

Du kan bruke BonusCash som vises på kontoen din. Les mer om dette under "Hva er BonusCash?"

Når du legger inn en ny bestilling på nettsiden vår, blir det automatisk lagt til 99 NOK i bestillingen din.
De 99 kr dekker en måneds medlemskap, og så snart bestillingen er fullført, er medlemskapet ditt aktivt igjen.
Etter de første 24 timene (hvor abonnementet er låst av tekniske årsaker) kan du når som helst si opp abonnementet. Abonnementet utløper da ved utløpet av den betalte perioden. 
Vær oppmerksom på at hvis du har en pågående bestilling, kan medlemskapet ikke sies opp før bestillingen er sendt. Dette skjer vanligvis innen 24 timer. Prøv igjen når bestillingen din er sendt fra lageret vårt.
Når du registrerer deg hos Luxplus, må du bekrefte at du er over 18 år. Hvis du er under 18 år, må registreringen og abonnementet signeres av en forelder. En avtale kan alltid sies opp av en forelder hvis den er inngått av et barn eller en person under 18 år, uavhengig av om du er over 18 år. 
Den månedlige betalingen trekkes hver 30. dag fra den datoen du startet medlemskapet.
Hvis du ikke ønsker å være medlem, kan du velge å kjøpe varene dine til normal pris. I så fall vil ikke medlemskapet bli lagt til i kassen. 

Når du aksepterer de gjeldende abonnementsvilkårene på luxplus.no, aksepterer du at Luxplus (Luxplus ApS) kan trekke det oppgitte beløpet for medlemskap med jevne mellomrom inntil du velger å si opp abonnementet. Den første måneden av medlemskapet er gratis, og deretter blir det et løpende månedlig abonnement til 99 kr per måned.

Du vil motta en e-postkvittering for ditt første kjøp med informasjon om abonnementet ditt. Senere kvitteringer vil være tilgjengelige når du er logget inn på luxplus.no under "Mitt medlemskap".

Din innmelding i Luxplus er bindende fra det øyeblikket du gjør din første bestilling og dermed tar medlemskapet i bruk. Ved å velge medlemspris i stedet for normalpris, aksepterer du samtidig opprettelsen av et medlemskap. Som medlem av Luxplus er du forpliktet til å betale for hele medlemsperioden og påfølgende abonnementsøkninger inntil du selv sier opp abonnementet/medlemskapet på nettsiden eller ved å kontakte kundeservice.
Du er forpliktet til å betale for de tjenestene du har hatt tilgang til. Dette beregnes forholdsmessig, basert på den perioden Luxplus har gitt deg tilgang til medlemsfordelene. I tvilstilfeller er det opp til deg å bevise at du har benyttet deg av din angrerett.

Medlemmet er forpliktet til å betale for medlemskapet fra den avtalte startdatoen for medlemskapet. Ved oppsigelse av partenes avtale er medlemmet forpliktet til å betale for den delen av tjenesten som allerede er levert. Dette beregnes forholdsmessig for den perioden FW har levert medlemstjenestene.

Du kan alltid lese mer om medlemskapet her: 

https://www.luxplus.no/abonnement

Hvis du ikke husker passordet ditt, kan du klikke på "Har du glemt passordet ditt?" og du vil motta en lenke for å opprette et nytt passord.

Du kan melde deg av nyhetsbrevet ved å følge lenken nederst i nyhetsbrevet kalt "unsubscribe"

Hvis du er medlem av Luxplus, kan du alltid logge inn øverst til høyre på Luxplus-siden. Her må du skrive inn e-postadressen din og passordet du selv har laget.
Som medlem er det viktig at du logger inn før du handler hos Luxplus.
Hvis du ikke husker passordet ditt, kan du klikke på "Har du glemt passordet ditt?" og få tilsendt en lenke for å lage et nytt passord.
Hvis du ennå ikke er medlem, oppretter du automatisk et medlemskap ved å gjennomføre et kjøp og oppgi informasjonen din ved utsjekking.
Hvis du fortsatt opplever problemer med å logge inn, vennligst kontakt oss via kontaktskjemaet øverst i høyre hjørne.

Vi trenger følgende informasjon når du handler hos oss: Navn, adresse, telefonnummer og e-postadresse.
Når du er registrerer deg som kunde hos luxplus.no, lagres ditt navn, din adresse, ditt telefonnummer og din e-postadresse i en elektronisk kundekatalog. Kun ansatte i luxplus.no sin kundeservice har tilgang til dette.
Vi registrerer og videreformidler disse personopplysningene med det formål å kunne levere de bestilte bestillingene til deg. Personopplysningene er registrert hos Luxplus ApS. Vi lagrer også personopplysninger i forbindelse med overholdelse av regnskapslovens regler om at regnskapsmateriale skal oppbevares i 5 år fra utløpet av det regnskapsåret materialet gjelder.
Vi samarbeider også med en rekke andre selskaper som lagrer og behandler data. Selskapene behandler kun informasjon på våre vegne og kan ikke bruke den til egne formål.
Vi samarbeider kun med databehandlere i EU eller i land som kan gi din informasjon tilstrekkelig beskyttelse. Vi sender kundeinformasjon kryptert.
Som kunde hos Luxplus ApS har du alltid rett til å protestere mot registreringen og rett til innsyn i opplysningene vi har registrert om deg. Hvis du mener at informasjonen er unøyaktig, har du rett til å få den rettet. I noen tilfeller er vi forpliktet til å slette dine personopplysninger hvis du ber om det. Det kan f.eks. være hvis dataene dine ikke lenger er nødvendige i forhold til formålet vi skulle bruke dem til. Du kan også kontakte oss dersom du mener at personopplysningene dine behandles i strid med lovgivningen. Du har dine rettigheter i henhold til personopplysningsloven. For mer informasjon eller forespørsler om innsyn, send til Luxplus ApS via e-post til [email protected] .
Behandlingsansvarlig på luxplus.dk er Luxplus ApS
Informasjon som sendes til luxplus.no selges på ingen måte videre til tredjeparter, og vi registrerer ingen personsensitiv informasjon.
Ved påmelding til nyhetsbrevet registrerer vi din e-postadresse. E-postadressen blir ikke gitt videre til andre.

På Luxplus kan du velge å betale for bestillingen din med Klarna Pay Later. Hvis du velger denne betalingsmåten, vil medlemskapet fornyes gjennom Klarna, og du vil motta en faktura på medlemsavgiften. Fakturaen vil bli sendt til deg ca. 30 dager etter at den ble opprettet. Det betyr at du kan motta en faktura etter at du har sagt opp medlemskapet. Fakturaen opprettes alltid når en medlemsperiode fornyes. Hvis du har mottatt en ny faktura etter at du har sagt opp medlemskapet, er dette i de fleste tilfeller en faktura for en tidligere medlemsperiode, som ble fornyet før du sa opp medlemskapet.

Hvis du er i tvil om hvilken medlemsperiode fakturaen gjelder, er du alltid velkommen til å sende fakturaen som PDF til vår kundeservice.

Kontakt oss

Skriv til oss her.

Du kan også ringe til oss på tlf. +47 21 93 72 82. 

Våre åpningstider på telefon er følgende:
Mandag 09:30-11:30
Tirsdag 09:30-11:30
Onsdag 09:30-11:30
Torsdag: lukket
Fredag 09:30-11:30 

Telefonen er ikke åpen på helligdager.

Bestilling og betaling

Dessverre ikke.

Leveringsadressen som du oppgir i kassen kan ikke endres etter at du har fullført bestillingen.

Nei, alle toll- og importavgifter er inkludert i totalprisen.

Prisene på Luxplus.no er daglige priser og vi forbeholder oss retten til å endre  

priser og informasjon på nettsiden når som helst uten varsel. Både fakta og informasjon om priser er opplyst med forbehold om korrekturfeil, feil angitt beskrivelse og tekniske spesifikasjoner.   Vi prøver å gi så nøyaktig informasjon som mulig på Luxplus.no, men ved tilfelle av problemer påtar vi oss ikke ansvar for eventuelle feil, kostnader eller tap som er forårsaket av feil informasjon på siden eller ved feil bruk.

Alle våre produkter bestilles direkte fra de største leverandørene med garanti for ekthet i EU. På grunn av dette kan utseendet til enkelte produkter variere, ha et annet språk eller en annen farge.

BonusCash

BonusCash er en rabatt du tjener når du handler hos Luxplus. Beløpet på BonusCash tilsvarer rabatten som automatisk trekkes fra din neste bestilling.


BonusCash er noe du som medlem opptjener på annenhver bestilling og bruker på annenhver bestilling. Mengden av BonusCash man opptjener avhenger av hvilke produkter du kjøper. Du kan alltid se din tilgjengelige BonusCash-saldo når du er logget inn. Dine opptjente BonusCash vil bli automatisk trukket fra på din ordre. Har du opptjent 50 BonusCash, får du en rabatt på 50 kr på din neste ordre.
Dine BonusCash vil automatisk bli fratrukket som en kontantrabatt på din ordre i forholdet 1:1. F.eks. 90 BonusCash gir deg en rabatt på 90 kr. Opptjente BonusCash kan ikke brukes under din gratis prøveperiode. Det er kun medlemmer av Luxplus som opptjener BonusCash.

For å se hvor mange BonusCash du har opptjent, trenger du bare å logge inn på medlemsprofilen din.

Det er ingen utløpsdato på dine opptjente BonusCash så lenge du har et aktivt medlemskap. Når medlemskapet ditt avsluttes, utløper dine BonusCash etter 30 dager. Innen de 30 dagene vil du fortsatt kunne bruke BonusCash ved å reaktivere medlemskapet ditt. BonusCash kan ikke veksles til kontanter eller tildeles et annet medlem.


Dine opptjente BonusCash trekkes automatisk fra bestillingen din. Du kan imidlertid bare bruke dine opptjente BonusCash, når du går inn i en betalende måned. 

Vær oppmerksom på at når Bonuscash brukes på et kjøp, vil det være en egenbetaling på 39 kr.

Produkter

Vi kjøper alle produkter direkte fra våre europeiske leverandører og oppbevarer de på vårt eget lager. På denne måten unngår vi kostbare mellomledd som vanligvis legger til et ekstra gebyr til produktprisen.
Våre erfarne innkjøpere inngår unike avtaler med de største distributørene i EU, og ved hjelp av deres forhandlinger og innkjøp av ekstra store varepartier kan vi presse prisene så langt ned som mulig.

Det kommer hele tiden utsolgte varer på lager igjen. For å sikre våre medlemmer de beste prisene på markedet, kjøper vi bare inn produkter som er utsolgt hvis vi kan garantere at vi kan selge dem til samme lave pris. Det kan dessverre gå noen uker/måneder før bestemte produkter kommer inn på lager igjen.
Du kan skrive inn e-postadressen din under det utsolgte produktet og motta et varsel så snart produktet er tilbake på lager.

Se hvilke produkter som snart er tilbake på lager:
https://www.luxplus.no/nye-varer-paa-vei-til-lager

Alle produktene kommer direkte fra de største leverandørene i EU og kvalitetskontrolleres før de sendes til deg. Vi kan derfor gi deg 100 % ekthetsgaranti på alle merkevarer.

Vi beklager at du har fått en allergisk reaksjon på grunn av et produkt du har kjøpt hos Luxplus.

Ta kontakt med oss på [email protected], så skal vi finne en løsning. Vi vil også kontakte distributøren, og vi anbefaler at du som kunde også selv tar kontakt med dem.

Retur og reklamasjon

Når du handler hos Luxplus har du en ekstraordinær 90 dagers angrerett, hvor du kan gi oss beskjed om at du angrer på kjøpet og dermed returnere varen til oss. For å benytte deg av angreretten må du gi oss beskjed om dette ved en utvetydig erklæring senest 90 dager etter du har mottatt varene.
Du kan også velge å bruke vårt standard angreskjema, som du kan laste ned her: https://www.luxplus.no/vilkaar
Angreretten gjelder fra dagen etter at du har mottatt varen. Dersom fristen går ut på en helligdag, lørdag, grunnlovsdag, julaften eller nyttårsaften, forlenges fristen til neste virkedag.
Etter du har mottatt varene kan du kun håndtere varene på en måte som gjør at du kan fastslå arten, egenskapene og måten de fungerer på. Angreretten faller bort dersom plomberingen/forseglingen brytes på varer som av helse- og hygienemessige årsaker ikke kan returneres, f.eks. mat, reseptfrie medisiner, helsekostprodukter, kosmetikk m.m. Begrepet "plombering/forsegling" omfatter også spesiell emballasje som beskytter produktet og fungerer som en garanti for at produktet ikke er åpnet.

Hvordan returnerer jeg en vare eller en ordre?

Hvis du ønsker å returnere en eller flere varer må du kontakte oss innen 90 dager via kontaktskjemaet øverst til høyre eller via e-post til [email protected]. I henvendelsen må du legge ved bilder av varene du ønsker å returnere og oppgi ordrenummeret ditt.

Du vil deretter motta instruksjoner for returneringen. Du må legge ved ordrebekreftelsen eller en lapp med navn, ordrenummer og e-postadresse i returpakken.

Ved returnering er du ansvarlig for at varen er forsvarlig innpakket. Du bærer selv risikoen for pakken/varene til vi mottar den. Husk å ta vare på kvittering og sporingsnummeret du mottar når du sender pakken i retur.

Tilbakebetalingen av returen vil bli behandlet når vi har mottatt bilde av varene og sporingsnummeret til returpakken.

Alle deler av en vare må returneres ved bruk av angreretten. Hvis det for eksempel fulgte med en sminkefjerner uten ekstra kostnad ved kjøp av en maskara, skal begge varene returneres.

Varen skal være i ubrutt emballasje og returneres i samme stand som da du mottok den, og den må være i en slik stand at vi kan selge den som ny. Hvis varen har mistet verdi fordi du har brukt den på en annen måte enn det som var nødvendig for å fastslå varens art, kan du bare få deler av beløpet tilbake. Hvor mye du kan få tilbake, avhenger av varens handelsverdi. Hvis varen er testet utover det som er beskrevet ovenfor, anser vi den for å være brukt, noe som betyr at hvis du hever kjøpet, får du bare en del eller ingenting av kjøpesummen tilbake.


Tilbakebetalingen av din retur vil bli behandlet når vi har mottatt bilde av varene og sporingsnummeret til returpakken. Beløpet blir alltid overført til samme betalingsmetode som du betalte med ved kjøpet. Leveringskostnader godkjennes kun ved reklamasjoner (skadede varer) og kun når reklamasjonen er berettiget og godkjent.


Luxplus ApS gir deg som forbruker en lovfestet reklamasjonsrett på 24 måneder fra levering. Det er selvfølgelig en forutsetning at reklamasjonen er berettiget og at mangelen ikke har oppstått som følge av feil bruk av produktet eller annen ødeleggende atferd. For alle varer (også varer med begrenset holdbarhet) gjelder at vanlig slitasje/forringelse ikke er en mangel i kjøpslovens forstand, selv om slitasje/forringelse kan oppstå før utløpet av reklamasjonsperioden på 2 år.


Hvis du oppdager en feil eller mangel ved en vare som er kjøpt på luxplus.no, må du kontakte oss så snart som mulig eller senest to måneder etter at du har oppdaget mangelen, og vi vil deretter behandle reklamasjonen.

Hvis vi har sendt deg feil vare, kan du kontakte oss på e-post [email protected] eller via kontaktskjemaet øverst til høyre på nettsiden. Send oss gjerne et bilde av det mottatte produktet slik at vi kan undersøke feilen så raskt som mulig.

Vi kan dessverre ikke bytte til et annet produkt. Hvis du ikke ønsker å beholde produktet, kan du sende det tilbake, og pengene for produktet vil bli refundert til kortet som ble brukt ved bestilling. Du kan deretter legge inn en ny bestilling.

Vi beklager at du har mottatt et skadet produkt. Det er viktig at du umiddelbart tar et bilde av hvordan du mottok produktet i esken og et bilde av hvor skadet produktet er.

Ta kontakt med oss på e-post ([email protected]@luxplus.no) og send følgende informasjon i e-posten: ordrenummer, bilder av mottatt eske og produkt og oppgi nøyaktig hvilket produkt som er skadet. Når vi mottar dette vil vi tilby kompensasjon.

Ofte stilte spørsmål

Du har handlet til vår medlemspris og har derfor blitt en del av vår medlemsklubb.

Som vi skriver flere steder på nettsiden vår, samt ved bestilling, er de første 30 dagene gratis og deretter koster det 99 NOK per måned.

Hvis du ikke ønsker å være medlem av Luxplus, kan du si opp medlemskapet ditt på vår selvbetjeningsside på Luxplus.dk.

Hvis du ikke lenger ønsker å være medlem av Luxplus, logger du inn på www.luxplus.no med e-postadressen og passordet ditt og velger "Min konto" øverst til høyre på siden. Klikk deretter på "Mitt medlemskap", og du kan si opp abonnementet.
Du kan ikke si opp medlemskapet ved å avvise eller kansellere betalingen. Ved betalte og/eller forfalte fakturaer forbeholder Luxplus seg retten til å bruke samarbeidspartnere (f.eks. inkassobyråer) til innkreving.
Vær oppmerksom på at hvis du har en pågående bestilling, kan medlemskapet ikke sies opp før bestillingen er sendt. Dette skjer vanligvis innen 24 timer. Prøv igjen når bestillingen din er sendt fra lageret vårt.

Luxplus er en skjønnhetsklubb og en nettbutikk. Som medlem kjøper du til fast lav medlemspris, som er opptil 80 % under markedspris! Du får også gratis frakt på alle dine kjøp og BonusCash, som du kan trekke fra neste kjøp i kroner og øre. Det koster 99 kr per måned å være medlem, så lenge du ønsker å være.


På Luxplus kan du velge å betale for bestillingen din med Klarna Pay Later. Hvis du velger denne betalingsmåten, vil medlemskapet fornyes gjennom Klarna, og du vil motta en faktura på medlemsavgiften. Fakturaen vil bli sendt til deg ca. 30 dager etter at den ble opprettet. Det betyr at du kan motta en faktura etter at du har sagt opp medlemskapet. Fakturaen opprettes alltid når en medlemsperiode fornyes. Hvis du har mottatt en ny faktura etter at du har sagt opp medlemskapet, er dette i de fleste tilfeller en faktura for en tidligere medlemsperiode, som ble fornyet før du sa opp medlemskapet.

Hvis du er i tvil om hvilken medlemsperiode fakturaen gjelder, er du alltid velkommen til å sende fakturaen som PDF til vår kundeservice.

Du vil automatisk motta en e-post fra Helthjem eller Bring når pakken er klar til henting. Hvis du har oppgitt mobiltelefonnummeret ditt ved bestilling, vil du også motta en SMS.

I din ordrebekreftelse fra Luxplus kan du se sporingsnummeret ditt/Track & Trace nummer. Du kan sette inn dette nummeret og se statusen på pakken din hos Helthjem via denne lenken: https://helthjem.no/sporing og via Bring via denne lenken: https://www.bring.no/tjenester/spore Sporingen oppdaterer seg først når pakken har fått sin første scan i på terminal i Norge, det er helt normalt at dette tar et par virkedager.


Dessverre ikke.

Leveringsadressen som du oppgir i kassen kan ikke endres etter at du har fullført bestillingen.

Velkommen til Luxplus