KUNDESERVICE

Har du spørsmål?
Kanskje finner du svaret på denne siden.
Skal vi hjelpe deg?
Trykk på "kontakt oss" oppe i høyre hjørnet. Vi strever etter å besvare alle henvendelser innen 48 timer på alle hverdager.
Er det gratis frakt?
Ja, du får alltid gratis frakt ved pakkelevering til døren/postkasse eller til et utleveringssted - uansett hvor mye du har kjøpt for. Dersom det ikke er dekning for levering, ikke anses som trygt eller pakken er for stor (pakken kan ikke være større enn 35 x 25 x 12 cm) så vil pakken leveres til et hentested i samarbeid med enten HeltHjem eller PostNord. Ved stor pågang hos transportør kan pakken likevel leveres til postkontor. Er du ikke medlem, så vil frakten koste 109 NOK.
Hvordan fungerer et medlemskap hos Luxplus?
Luxplus er et unikt konsept med mange fordeler. Som medlem sparer du opptil 80% på over 5000 produkter, og du får tilgang til å handle alt fra eksklusive merker til kjente hverdagsprodukter. På en gjennomsnittlig ordre kan du spare over 300 NOK, Og prisen for medlemskapet blir derfor raskt optjent igjen. Ved å velge Luxplus medlemspriser, oppretter du automatisk et medlemskap med din første bestilling. Den første måneden er gratis, og deretter fornyes medlemskapet automatisk med en månedlig pris på 99 NOK. Du kan når som helst avslutte medlemskapet ditt ved å logge deg inn på din profil med din e-post og ditt selvvalgte passord. Når du er logget inn, kan du også se status for ditt medlemskap, dine opptjente BonusCash og finne informasjon om alle ordrene dine.
Hva er BonusCash?
Når du handler hos Luxplus, så tjener du også BonusCash. Mengden av BonusCash avhenger av hvilke produkter du kjøper. Dine opptjente BonusCash blir automatisk trukket fra din neste ordre. Hvis du har tjent 50 BonusCash, vil du motta en rabatt på 50 NOK på din neste ordre.
For å se hvor mange BonusCash du har tjent, så kan du logge deg inn på medlemskapsprofilen din. Opptjente BonusCash kan ikke brukes under din gratis prøveperiode.
Er produktene ekte?
Alle produktene kommer direkte fra de største leverandørene i EU og kvalitetskontrolleres før de sendes til deg. Vi kan derfor gi deg 100% garanti for ekthet på alle merkede produkter.
Skulle et produkt fortsatt ikke oppfylle dine forventninger, gir vi deg alltid 90 dagers returrett.
Hvordan kan produktene være så billige?
Vi kjøper alle produkter direkte fra våre europeiske leverandører og lagrer dem i vårt eget lager. På denne måten unngår vi dyre formidlere som vanligvis belaster produktprisen med en ekstra avgift.
Våre erfarne kjøpere lager unike avtaler med de største distributørene i EU, og gjennom deres forhandlinger og anskaffelser av ekstra store partier, kan vi presse prisene ned så langt som mulig.
Hvor er min ordre?
Du vil automatisk motta en e-post fra vår leveringstjeneste Helthjem når pakken din er klar for henting/er blitt levert. Hvis du har lagt inn mobilnummeret ditt når du bestiller, vil du også motta en SMS.
I leveringsbekreftelsen fra Luxplus kan du se forsendelsesnummer / spor- og sporingsnummer. Du kan oppgi dette nummeret og se status for pakken din på https://helthjem.no/sporing.
Når kommer utsolgte varer på lager igjen?
Det kommer hele tiden utsolgte varer på lager igjen. For å sikre våre medlemmer de beste prisene på markedet, kjøper vi derfor kun utsolgte produkter inn igjen, hvis vi kan garantere at vi kan selge disse til den samme lave prisen.
I noen tilfeller kan det derfor gå uker/måneder før bestemte produkter kommer på lager igjen.
Du kan skrive inn e-posten din under det utsolgte produktet og få beskjed så snart produktet er på lager igjen.
Se hvilke produkter der er på vej på lager her: https://www.luxplus.no/nye-varer-paa-vei-til-lager
Hvordan logger jeg meg inn på Luxplus? Glemt passord?
Hvis du er kunde hos Luxplus, kan du logge deg inn på din egen profil med din e-post og det passordet du selv har opprettet.
Er du medlem, så er det viktig at du logger deg på før du handler på Luxplus.
Kan du ikke huske passordet ditt lenger, klikk på Glemt passordet ditt? og få en lenke for å opprette et nytt passord.
Hvis du ikke er medlem ennå, oppretter du automatisk et medlemskap ved å fullføre et kjøp til medlemspris og ved å legge inn informasjonen din under kjøpsprosessen.
Du kan også ha en profil uten å ha et medlemskap. Husk å krysse av for "til normalpris" når du legger varene du ønsker i handlekurven.
Hvordan returnerer jeg et produkt?
Beklager at produktet du har bestilt hos oss ikke var som forventet, du er velkommen til og returnere produktet til oss. Omkostninger ved returnering av varer ved bruk av angrerett- skal du selv dekke. Ved returnering er du ansvarlig for at varen er trygt pakket, da du bærer risikoen og ansvaret for varen fra leveringstidspunktet.

Du kan sende pakken til denne adressen:

Luxplus CEE ApS
Postboks 19
4855 Froland

Du mottar et sporingsnummer som skal oppgis til kundeservice på e-mail [email protected]

Vedlegg ordrenummer og hva i ordren du har returnert til oss, slik at vi raskest mulig kan starte behandling av din retur.
Jeg har problemer med å gjennomføre ordren min!
Vi beklager å høre at du opplever problemer med betalingen.
Forsøk gjerne først å rense cacheminnet og eventuelt historikken i din webleser, start om igjen webleseren, og så kan du prøve å gjøre bestillingen om igjen.
Om det fortsatt ikke fungerer, så må jeg be deg om å se nærmere på følgende punkt:
- Hvilken webleser benytter du når du forsøker å bestille?
- Hvilke summer forsøker du å bestille for?
- Hvilket type betalingskort har du (Visa, Visa Electron, Mastercard)?
- Er betalingskortet du forsøker å bestille med knyttet til 3D Secure (Verified by Visa/MasterCard SecureCode)? Det vil si, bruker du å behøve å signere med BankID eller SMS-kode når du handler online?
Opplever du fortsatt problemer, kan vi forsøke å hjelpe deg ved at du viser hvor problemet med betaling ligger, i form av en skjermdump (screenshot) som du sender til [email protected]
Er det mulig å kjøpe og/eller hente varer på Luxplus sin adresse?
Dessverre er dette ikke mulig, da vi ikke har kontor og lager på samme sted. Varene på Luxplus.no kan bare bestilles over internett, og varene blir deretter levert til valgt sted med leveringstjenesten Helthjem eller PostNord.
Jeg har et annet spørsmål.
Du er alltid velkommen til å kontakte oss via kontaktskjemaet øverst i høyre hjørne.

Vi streber etter å svare deg innen 48 timer på hverdager.
Alternativt kan du ringe oss på tlf +47 21 93 72 82.
Velkommen til Luxplus