Dr. Konopka-merkevaren startet sin nåværende suksess med naturlig hudpleie i 2013, basert på gamle oppskrifter fra den verdensberømte Dr Konopka, som i 1931 brukte år på å undersøke gunstige helbredende planter og deres bruk i hudpleieprodukter. Merkevaren Dr. Konopkas er en fortsettelse av de mange populære gamle oppskriftene og kremene som gjorde Dr. Konopka veldig vellykket, og merkevaren i dag er basert på en kombinasjon av de opprinnelige Dr. Konopka-oppskriftene og moderne vitenskap og teknologi. De tradisjonelle universelle kremene og serierene til Dr. Konopkas er fylt med naturlige planter og ingredienser fra naturen, i nært samarbeid med unike hudpleie ingredienser som får det beste ut i huden din.
Billig Dr. Konopka-kremer og sjampo
Dr. I dag omfatter Konopkas utvalg sjampo, hårserum, håndkrem, bodylotion, fotkrem, ansiktskrem, balsam og mye mer med naturlige planteekstrakter fra f.eks. mynte, verbena, rosmarin, roser, lavendel og mange andre kjente planter. Dr. Konopka's hudpleiemerke har, med sin mengde planteekstrakter, noe for hver hudtype. Enten du har tørr, moden, fet eller noe helt annen slags hud, har dr. Konopka de riktige kremene som kan fornye hudens glød og pleie huden din.
Bruk av planter som ingredienser i hudpleie er ikke et nytt fenomen, men hva som får Dr. Konopkas-merket til å skille seg ut fra de andre er de rimelige prisene som gjør at kremene er lett tilgjengelige for et stort publikum, men særlig de enormt mange års forskning og tester som likker bak utviklingen av de berømte Kopnopkas-kremene, hudpleie og til og med hårpleieproduktene.
Organisk og vegansk hudpleie fra Dr. Konopka
Dr. Konopkas hudpleiemerkevare har flere sertifiseringer, blant annet som et organisk og vegansk hudpleiemerke. Den opprinnelige planteeksperten, Dr. Konopka, som har navngitt merkevaren, dedikerte sitt liv til å undersøke egenskapene til planter og utvinne de fordelaktige egenskapene til planter for bruk i hud- og hårpleie, og det er ingen tvil om at han ville være stolt av prestasjonene som Dr. Konopkas-merkevaren har oppnådd i dag.